Saturday, December 11, 2010

Versatile Blogger Award


 yeah, im boring..that's why i'm here..got this award few days ago..and i dont think im that versatile also..zzz...
So to accept this award, u must:
(1) thank and link the person who gave you this award;
(2) share seven facts about yourself;
and (3) pass the award to seven other blogs that u've recently discovered and leave them a note to tell them about the award.

so, firstly, i would like to thank to dear kohchui for giving me this award which i dont think i should get it..zzz...here's her link.. ha...thanks...

Facts about me:

guess what i will tell you?? zzz...sorry to banana, im going to type in chinese..wahaha.....

1=》我不喜欢别人了解我。。尤其当我在掩饰自己时,我讨厌你拆穿我。。
(有了第一个fact你觉得我还会继续让你了解我吗??你会猜不会吧。。哈哈。。可是给你猜对的话我不就输了?所以继续。。其实也是因为游戏规则啦。。)

2=》我不了解自己、善变。。
(说了我不了解自己,你还会相信这些我自己告诉你,所谓的facts吗?zzz)

3=》我讨厌选择。。懂我的人都知道。。我讨厌去小贩中心。。总括来说我就是怕后悔。。我不想因为下错一步棋而后悔一生。。就算只是简单的 “今晚几点要睡觉?”

4=》我讨厌惊喜。就是,那种很惊的。。我不会解释。。简单来说,我不会给表情。。因为习惯掩饰。。然后不想让人看到我不知所措。。

5=》因为《海派甜心》,喜欢上粉红顽皮豹。。

6=》因为《下一站·幸福》,喜欢上海绵宝宝。。

7=》爱煲戏!

哈哈。。都是一些习惯的东西。。至于具体的。。就不多说了。。等你们慢慢了解吧。。其实真的觉得多才多艺不适合我。。不觉得吗??我有什么才能??但也可能是因为现实生活中得不到,所以在这虚拟世界里给我一些甜头,让我开心一下吧。。哈~再次谢谢各位支持我的fans。。lol。。自恋。。

lastly, i would like to pass this award to:

Fam Sze Zheng
Foong Zi Yang
Chen Seow Ying
Wong Zhi Qing
Edwin Loh Ern Wei
Michelle Yoong Hwei Lin
Christine Lee Yee Thong




2 comments:

  1. Hey Yee! Nice blog. I thought you abandoned this blog for so long already. Haha... It's alive again! Anyway, how's STPM? Finished already?

    ReplyDelete
  2. havent finish o..still got 2 papers lorr.....haha。。what abandoned??i adopted her back already..lol....

    ReplyDelete