Friday, November 25, 2011

=((((

最后一天~今天最后一天posting at medical 2.。舍不得一些病人~等下去到也不懂他们还在不在~可能出院了呢?哈~~

其实我心情不好。。压力~自己拿来的。。平时不烧香嘛~~现在才来压力大。。然后压力大读书一直找其他东西做哇哇哇。。。像现在。。blog。。去FB看东西。。找人聊天我要纾解压力!鹅鹅鹅~~~

哭吧~哭掉压力。。哭完再继续坚强。。=((。。昨天我竟然和一个朋友说,如果可以再选一次,我不会选nursing,,我不懂为何当时我会这样讲。。可是这个旅程中也有很多我喜欢的风景。。我不懂啦。。=(((。。烦!快点过下个星期。。我要relax下。。=(((。。

这个礼拜应该不回家了。。第一次!自立自立!!=(((。。可是我讨厌。。讨厌啊!!我不喜欢想要吃什么。。=(((。。然后才几个月我就吃腻了这里的食物怎么办。。我还有四年要过~~看着senior都挨到第四年了。。我应该也可以吧。。加油啊啊啊啊!!几时才到第四年?

我想喊!我要喊!我在呐喊!!我的心在呐喊!!我要解脱!!!emo~

1 comment:

  1. That food thing.. lol for me no problem la, can go sit senior's car go out ma, u so leng lui, say wan go out, scare no car meh? =p about the exam thing.. yea, btr not last minute now, plus wif the fact that we are all busy wif non academic stuff, who noes last minute got any meetings or activities, then cant study, dat tme lagi stress, so its better to prepare at least abit.. bt yea, when stress time, memang will do other stuff like scrolling thru nonsense pictures, fb, sms ppl.. all dat jz to not study.. now dat u understand it, u must fight against it lo! gud luck man.. =)

    ReplyDelete